hirdetés
2024. április. 18., csütörtök - Andrea, Ilma.

Az agyvérzéses asszony esete a mobilszolgáltatóval

Kiszabadulhat-e egy ügyfél a telefonszolgáltató hűségszerződéséből, ha például stroke miatt cselekvőképtelenné válik? – tanulságos történetet dolgoz fel a Népszabadság.

A példaként hozott – s a lapban részletesen ismeretett  – konkrét esetben a sajtó intenzív érdeklődéséig nem sikerült a szerencsétlenül járt ügyfélnek kiszabadulnia a Telenor-szerződésből, pedig képviselője még orvosi dokumentációval is igazolta, hogy számára a mobilszolgáltatás már használhatatlan.

Az eset azonban a Telenor rideg eljárásán túl általánosabb problémára is felhívta a figyelmet:

Miközben a mobilszektort szabályozó törvény rendelkezik arról, hogy mi történik az előfizetésekkel az ügyfél halálakor, semmit nem mond arról, hogyan kell eljárni a hűségszerződésekkel, ha az előfizetővel olyan tragédia történik, hogy cselekvőképtelenné válik. A szolgáltatók nyilvános szabályzatai sem rendelkeznek erről. Arról sem, hogy a szolgáltatók miként kell, hogy figyelembe vegyenek olyan egészségügyi dokumentumokat, amelyek személyes adatnak minősülnek (ilyen például a kórházi zárójelentés). Az sem szabályozott, milyen szakértői véleményeket kell és lehet figyelembe venni az ügyek elbírálásakor – olvasható a nol.hu-n.

cimkék

hirdetés

Könyveink