hirdetés

A gyógyszerpromóció változásai – Inspiráció a jövőhöz

 

Mit csináltunk 10 éve, mit csinálunk ma, de legfőképpen mit fogunk csinálni 10 év múlva? Hogyan alakul át a gyógyszerpromóció és miből érdemes ihletet meríteni, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal?

Konferencia gyógyszeripari marketingeseknek és a velük dolgozó ügynökségeknek szeptember 25-én.

Időpont:
2014. szeptember. 25. 09:00
Helyszín:
Experidance Rendezvényház (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.)


  A gyógyszerpromóció változásai

A konferencia első felében a gyógyszerpromóció változásáról, a jövő lehetőségeiről lesz szó.

Témák:

  • Milyen vevőkre kell felkészülnünk?
  • Piackutatás régen és ma valamint 10 év múlva. Mi és miért változik
  • Gyógyszeripari betegkommunikáció: trendek és lehetőségek
  • Multichannel marketing a gyógyszerkommunikációban
  • Hogyan kell változnia a gyógyszeripar kommunikációjának?
  • Mit csinálnék másképp?  .

 

 Inspiráció a jövőhöz

A szekció moderátora: Rózsa Iván, Telekom, vállalati kommunikációs igazgató, korábban: Sanofi, pr-igazgató

A konferencia második felében olyan más szektorokban, itthon vagy külföldön megvalósult, újszerű kommunikációs lehetőségekről lesz szó, amelyekből érdemes ihletet merítenie a gyógyszeriparnak.*

Témák:

  • Gondolataok a kreativitásról
  • Hogyan érdemes egy nem mindennapi témát kommunikálni a fogyasztók felé? 
  • Milyen a jövő integrált kampánya?
  • Díjnyertes online kampány minibüdzséből?
  • A 2014-es Cannes-i reklámfilmfesztivál új Health kategóriájának győztes alkotásai
  • Igaza volt-e a nagymamámnak? A fájdalommal nem illik viccelni? 


A részletes programért kattintson a program fülre!

* Előfordulhat, hogy az ötletek nem mindegyike használható fel egy az egyben a gyógyszeripari szabályozók miatt, de az előadások mindegyike kiváló gondolatébresztő a gyógyszeripari marketinggel foglalkozók számára.

 

Részvételi díj:
49 000 Ft + áfa / fő

Csoportos kedvezmény 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő

 A rendezvényen az étel és az ital közvetített szolgáltatás!
A rendezvény teljes időtartama alatt kép - és videófelvételek készülnek. 

Időpont: 2014. szeptember 25., 9.00-16.10
Helyszín:
 Experidance Rendezvényház (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.)



Letöltöm a jelentkezési lapot!

Kapcsolat: Havas Kinga, e: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , t: + 36 1 430 563, f: +36 1 430 4579

 

 

Program

8.30-9.00 Regisztráció 

9.00-9.10 Megnyitó
Vándor Ágnes, PPH, ügyvezető igazgató


A gyógyszerpromóció változásai
Moderátor: Szigeti Péter, PPH, tartalomfejlesztési igazgató

 9.10-9.30 Gyógyszeripar tegnap, ma, holnap
Milyen vevőkre kell felkészülnünk?

Lantos Zoltán, egészséggazdasági szakértő


 9.35-9.55 Hogyan kell változnia a gyógyszeripar kommunikációjának a betegek és az orvosok felé, figyelembe véve a XXI. századi új kommunikációs csatornákat és új közösségi hálót?

dr. Szvetelszky Zsuzsanna, kommunikációkutató, szociálpszichológus


 10.00-10.20 Piackutatás régen és ma, valamint 10 év múlva 
Mi és miért változik?

Szerencsés Dóra, Ipsos, egészségügyi kutatás igazgató


 10.25-10.45 Gyógyszeripari betegkommunikáció
Trendek és lehetőségek

Kiss Katalin, Szinapszis, kutatásvezető



10.50-11.20 Kávészünet

 

 11.20-11.40 Multichannel marketing a gyógyszerkommunikációban
(angol nyelvű előadás)

Szymon Komorowski, IMS Health, Managing Principal, East Europe


 11.45-12.45 Mit csinálnék másképp? Kerekasztal-beszélgetés
Egykori gyógyszeripari marketingesek és pr-esek mondják el, mit csinálnának másképp azok után, hogy egy gyógyszeripartól eltérő szektorban is kipróbálták tudásukat

Marillai Éva, Wonderlab, alapító, ügyvezető, korábban: CSC Pharma, Teva, termékmenedzser
Rékassy Balázs, Mesopharma, korábban: Pfizer, GSK, vállalati kapcsolatok
Riss Éva, Riss and Partner Humán Erőforrás, 
ügyvezető, korábban: Bayer, gyógyszerágazat vezető

Rózsa Iván, Telekom, vállalati kommunikációs igazgató, korábban: Sanofi,  pr igazgató
Szalkai Réka, Sanoma, pr-menedzser, Telekom, T-Systems üzletág, korábban: GsK, vállalati kommunikációs szakértő


további résztvevők felkérés alatt!

A beszélgetés moderátora: Vándor Ágnes, PPH, ügyvezető igazgató


12.50-13.50 Ebédszünet

 

Inspiráció a jövőhöz
Moderátor: Rózsa Iván, Telekom, vállalati kommunikációs igazgató


 13.50-14.10 Gondolatok a kreativitásról
Az előadó a Huffington Post állandó szerzője, több külföldi reklámügynökségnél dolgozott

Hidvégi Tom, DDB, stratégiai igazgató


 14.15-14.35  Hentesbárd vagy orvosi szike? Mindegy! - A Spar Hentesakadémia applikáció bemutatása
Többszörösen díjazott facebook alkalmazás, a Social Media Best Practice versenyen  az év legjobb applikációja díj nyertese

Walton Tamás, Greenroom, ügynökség igazgató
Vida Gusztáv, Greenroom, kreatív igazgató

 14.40-15.00 Milyen a jövő integrált kampánya? Úti Tippek kampány
A kampány a Content Marketing Award 2014 fődíjasa

Boroznaki Gergő, Crane, account director


 15.05-15.25 Igaza volt a nagymamámnak?
Betegségre gyógyszer a megoldás? A fájdalommal nem illik viccelni?

Marosi Gergely, Mito, senior copywriter


 15.30-15.50 Online kampány minibüdzséből - A pornó ingyen van
A kampány a Content Marketing Award 2014 telekommunikáció kategóriájának 1. helyezettje

Szeder Péter, Fastbridge Hungary, account director


 15.55-16.25 A 2014-es Cannes-i reklámfilmfesztivál új Health kategóriájának győztes alkotásai

Aczél László, Y&R, ügyvezető
Gál Sarolta, Y&R, stratégiai vezető



16.30-16.35 Zárszó

 


Előadók

 

 Aczél László, Y&R, ügyvezető

 Boroznaki Gergő, Crane, Account Director

 Gál Sarolta, Y&R, stratégiai vezető

 Hidvégi Tom, DDB, stratégiai igazgató

 Kiss Katalin, Szinapszis, kutatásvezető

 Lantos Zoltán, egészséggazdasági szakértő

 Marillai Éva, Wonderlab, alapító, ügyvezető, korábban: CSC Pharma, Teva, termékmenedzser

 Marosi Gergely, Mito, senior copywriter

 Szymon Komorowski, IMS Health, Managing Principal, East Europe

 Rékassy Balázs, Mesopharma, korábban: Pfizer, GSK, vállalati kapcsolatok

 Riss Éva, Riss and Partner Humán Erőforrás, ügyvezető, korábban: Bayer, gyógyszerágazat vezető

 Rózsa Iván, Telekom, vállalati kommunikációs igazgató, korábban: Sanofi, pr-igazgató

Szalkai Réka, Sanoma, pr-menedzser, Telekom, T-Systems üzletág, korábban: GsK, vállalati kommunikációs szakértő

 Szeder Péter, Fastbridge Hungary, account director

 Szerencsés Dóra, Ipsos, egészségügyi kutatás igazgató

 Szvetelszky Zsuzsanna dr,  kommunikációkutató, szociálpszichológus

 Vida Gusztáv, Greenroom, kreatív igazgató

 Walton Tamás, Greenroom, ügyvezető

 

 

A jelentkezési lap a képre kattintva letölthető!

Letöltöm a jelentkezési lapot!


Részvételi díj:
49 000 Ft + áfa / fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő

 rendezvényen az étel és az ital közvetített szolgáltatás!
A rendezvény teljes időtartama alatt kép - és videófelvételek készülnek. 

 

Kapcsolat:

Havas Kinga
[email protected]
t: +36 1 430 4563
f: +36 1 430 4579

 

Nagyobb cégek, akik már vettek részt a Kreatív Csoport korábbi Gyógyszerkommunikációs konferenciáin:


Gyógyszeriapi / egészségügyi cégek:

                                

 

Kommunikációs ügynökségek:

        



Gyógyszeripari tanácsadók:

Piackutatók:

    

 

Médiacégek:

   *   

* Most Centrál Médiacsoport

A konferencia szponzorai:
Támogatóink:
hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.