A gyógyszerpromóció változásai – Inspiráció a jövőhöz
Mit csináltunk 10 éve, mit csinálunk ma, de legfőképpen mit fogunk csinálni 10 év múlva? Hogyan alakul át a gyógyszerpromóció és miből érdemes ihletet meríteni, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal?
Konferencia gyógyszeripari marketingeseknek és a velük dolgozó ügynökségeknek szeptember 25-én.
Időpont:
2014. szeptember. 25. 09:00
Helyszín:
Experidance Rendezvényház (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.)
A konferencia második felében olyan más szektorokban, itthon vagy külföldön megvalósult, újszerű kommunikációs lehetőségekről lesz szó, amelyekből érdemes ihletet merítenie a gyógyszeriparnak.*
Témák:
Gondolataok a kreativitásról
Hogyan érdemes egy nem mindennapi témát kommunikálni a fogyasztók felé?
Milyen a jövő integrált kampánya?
Díjnyertes online kampány minibüdzséből?
A 2014-es Cannes-i reklámfilmfesztivál új Health kategóriájának győztes alkotásai
Igaza volt-e a nagymamámnak? A fájdalommal nem illik viccelni?
A részletes programért kattintson a program fülre!
* Előfordulhat, hogy az ötletek nem mindegyike használható fel egy az egyben a gyógyszeripari szabályozók miatt, de az előadások mindegyike kiváló gondolatébresztő a gyógyszeripari marketinggel foglalkozók számára.
Részvételi díj: 49 000 Ft + áfa / fő Csoportos kedvezmény 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő
A rendezvényen az étel és az ital közvetített szolgáltatás! A rendezvény teljes időtartama alatt kép - és videófelvételek készülnek.
Időpont:2014. szeptember 25., 9.00-16.10 Helyszín: Experidance Rendezvényház (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.)
A gyógyszerpromóció változásai Moderátor: Szigeti Péter, PPH, tartalomfejlesztési igazgató
9.10-9.30 Gyógyszeripar tegnap, ma, holnap Milyen vevőkre kell felkészülnünk?
Lantos Zoltán, egészséggazdasági szakértő
9.35-9.55Hogyan kell változnia a gyógyszeripar kommunikációjának a betegek és az orvosok felé, figyelembe véve a XXI. századi új kommunikációs csatornákat és új közösségi hálót?
dr. Szvetelszky Zsuzsanna, kommunikációkutató, szociálpszichológus
10.00-10.20 Piackutatás régen és ma, valamint 10 év múlva Mi és miért változik?
Szerencsés Dóra, Ipsos, egészségügyi kutatás igazgató
10.25-10.45 Gyógyszeripari betegkommunikáció Trendek és lehetőségek
Kiss Katalin, Szinapszis, kutatásvezető
10.50-11.20 Kávészünet
11.20-11.40 Multichannel marketing a gyógyszerkommunikációban (angol nyelvű előadás)
Szymon Komorowski, IMS Health, Managing Principal, East Europe
11.45-12.45 Mit csinálnék másképp? Kerekasztal-beszélgetés Egykori gyógyszeripari marketingesek és pr-esek mondják el, mit csinálnának másképp azok után, hogy egy gyógyszeripartól eltérő szektorban is kipróbálták tudásukat
A beszélgetés moderátora: Vándor Ágnes, PPH, ügyvezető igazgató
12.50-13.50 Ebédszünet
Inspiráció a jövőhöz Moderátor: Rózsa Iván, Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
13.50-14.10 Gondolatok a kreativitásról Az előadó a Huffington Post állandó szerzője, több külföldi reklámügynökségnél dolgozott
Hidvégi Tom, DDB, stratégiai igazgató
14.15-14.35 Hentesbárd vagy orvosi szike? Mindegy! - A Spar Hentesakadémia applikáció bemutatása Többszörösen díjazott facebook alkalmazás, a Social Media Best Practice versenyen az év legjobb applikációja díj nyertese
Walton Tamás, Greenroom, ügynökség igazgató Vida Gusztáv, Greenroom, kreatív igazgató
14.40-15.00 Milyen a jövő integrált kampánya? Úti Tippek kampány A kampány a Content Marketing Award 2014 fődíjasa
Boroznaki Gergő, Crane, account director
15.05-15.25 Igaza volt a nagymamámnak? Betegségre gyógyszer a megoldás? A fájdalommal nem illik viccelni?
Marosi Gergely, Mito, senior copywriter
15.30-15.50 Online kampány minibüdzséből - A pornó ingyen van A kampány a Content Marketing Award 2014 telekommunikáció kategóriájának 1. helyezettje
Szeder Péter, Fastbridge Hungary, account director
15.55-16.25 A 2014-es Cannes-i reklámfilmfesztivál új Health kategóriájának győztes alkotásai
Aczél László, Y&R, ügyvezető Gál Sarolta, Y&R, stratégiai vezető
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.