hirdetés

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Fókuszban a betegkommunikáció


Betegedukáció, compliance, betegtámogató programok, ezeket szolgáló technikai lehetőségek és digitális platformok, inspiráció kommunikációs kampányokhoz

Idén először hirdeti meg a Kreatív és a Medical Tribune a BetegEdukációs Programok versenyét, a részletekről itt tájékozódhat!

 

Időpont:
2015. október. 01. 09:00
Helyszín:
Paulay Terem (1061 Budapest, Paulay Ede u. 9.)


Gyógyszerkommunikációs konferencia
Fókuszban a betegkommunikáció

2015. október 1., 9.00-16.00
Paulay Terem

 Moderátor: Rózsa Iván, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató


Program:

9.00-9.30 Regisztráció

9.30-9.35 Köszöntő


 9.35-10.05
A gyógyszeripar technológiai jövője

Dr. Meskó Bertalan, orvosi jövőkutató

 

  10.10-10.30
P
iackutatás, honnan tájékozódnak a betegek, mire kíváncsiak, kitől várják a válaszokat?

Kun Eszter, Szinapszis, kvantitatív ágazat vezető

 10.35-10.55 
Kommunikációs megfontolások hosszú távú betegedukációs programoknál

Vidor Eszter
, VM Komm, ügyvezető igazgató

 

 11.00-11.20 
Hogy érti? Az egészség-műveltség fejlesztésének lehetőségei

Dr. Pilling János, SE Magatartástudományi Intézet


11.20-11.50 Kávészünet


 11.50-12.00 
Bemutatkozik a Betegszervezetek Magyarországi Szövetsége


Koltai Tünde, Betegszervezetek Magyarországi Szövetsége
, elnök

  12.05-12.25 
Jogi keretek korlátok compliance programokban, szabályozási környezet

dr. Ádler Dóra, Ádler Ügyvédi Iroda, ügyvéd

  12.30-12.50
A betegedukáció jelentősége a terápiás együttműködés javításában - gyakorlati példák

Dr. Kardos Zsuzsa, DayMed, ügyvezető igazgató

 12.55-13.15 
Miért fontos a betegeknek a Health Literacy?

Thomas Straumitz, MSD Pharma

 

Inspirációs blokk

 13.20-13.40 
Kockázatok és mellékhatások nélkül – Hatékony kommunikáció az Out of Home-ban

Izsák Miklós, JCDecaux Hungary
, kereskedelmi igazgató


13.40-14.30 Ebédszünet

 14.30-14.45
E
gy Cannes-i bronz oroszlánt érő, vakokat támogató mobil applikáció

Budaházy Szabolcs, ARworks
, ügyvezető


 14.50-15.05 
Hullámvasút - egy kicsit skizó fiú naplója– a 2015-ös CMA (Content Marketing Award) verseny fődíjas kampánya

Varró Szilvia, X Kommunikációs Központ,
vezető, Pulitzer emlékdíjas újságíró

 

 15.10-15.25 
Laikus vakcinakampányok stratégiai tervezése

Barna Tamás, 
Republic Group, ügyvezető igazgató


 15.30-15.45 
Miómával kapcsolatos betegkommunikáció 35 országban – Esettanulmány

Beke Zsuzsa, Richter Gedeon
, vállalati kommunikációs igazgató

 

  15.50-16.05 
Laborom betegtámogató app - alapító - Hogyan és mire használják betegeink?

Szász Levente, Laborom.hu
, alapító

16.30- 17.00 Záróprogram:

A BetegEdukációs Programok versenyének díjátadója

A BetegEdukációs Programok versenyével a célunk, hogy megtaláljuk a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk.

A verseny kiírója a Medical Tribune és a Kreatív Csoport.

Nevezési határidő: szeptember 1.

Nevezési díj: 19 900 Ft + áfa
A pályázó cégeknél, amennyiben jelentkeznek a Gyógyszerkommunikációs konferenciára, a pályázatra fizetett regisztrációs díjat levonjuk a részvételi díjból (egy részvételi díjból egy pályázat regisztrációs díja vonható le) *.

A verseny részleteit itt találja.


A konferencia jelentkezési lapja a lenti képre kattintva tölthető le


Részvételi díj - 49 900 Ft + áfa / fő

Csoportos jelentkezés 3 főtől - 39 900 Ft + áfa /fő

Kapcsolat: Havas Kinga, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , t: +36 1430 4563, f: +36 1 430 4579

*A versenyre azt követően is lehet pályázni miután a Gyógyszerkommunikációs konferenciára megtörtént a regisztráció. Ebben az esetben a nevezési díjat elengedjük (egy jelentkezés mellé egy pályázat adható be díjmentesen). 


A konferencia jelentkezési lapja a lenti képre kattintva tölthető le!


Részvételi díj
 - 49 900 Ft + áfa / fő

Csoportos jelentkezés 3 főtől - 39 900 Ft + áfa /fő

Azon a cégeknél, melyek pályáztak a BetegEdukációs Projektek versenyére és jelentkeznek a Gyógyszerkommunikációs konferenciára, a pályázatra fizetett regisztrációs díjat levonjuk a részvételi díjból (egy részvételi díjból egy pályázat regisztrációs díja vonható le) *.

 

*A versenyre azt követően is lehet pályázni miután a Gyógyszerkommunikációs konferenciára megtörtént a regisztráció. Ebben az esetben a nevezési díjat elengedjük (egy jelentkezés mellé egy pályázat adható be díjmentesen).


BetegEdukációs Projektek versenye (BEP) 
2015

A verseny kiírója, a Medical Tribune és a Kreatív Csoport termékeinek kiadója, a Professional Publishing Hungary Kft. A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk.


 Betegedukációs programok fajtái:

  • betegtájékoztató, a betegséggel/kezeléssel kapcsolatos tudásszintet növelő edukációs programok
  • terápiahűséget növelő edukációs programok
  • komplex terápia-támogató programok edukációs elemei
  • életmód változást támogató edukációs programok

A verseny során a zsűri komplexen értékeli a projekteket, ötvözve a kreativitást, az újszerűséget, a stratégiai gondolkodást, a kivitelezés minőségét és a hatékonyság szempontjait.


 Pályázók köre:

A BEP versenyre pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve betegedukációs tevékenységet végző vagy ilyet megrendelő gyógyszeripari és egyéb cég.

 Beküldendő munkák:

A versenyre 2013. augusztus 1. és 2015. július 31. között Magyarországon futó betegedukációs projektek, illetve aktivitások és megoldások nevezhetők. Különböző típusú projektmegoldásokkal, a betegedukációs tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni. 

További részletek itt!

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.