Gyógyszerkommunikációs konferencia - Fókuszban a betegkommunikáció
Betegedukáció, compliance, betegtámogató programok, ezeket szolgáló technikai lehetőségek és digitális platformok, inspiráció kommunikációs kampányokhoz
Idén először hirdeti meg a Kreatív és a Medical Tribune a BetegEdukációs Programok versenyét, a részletekről itt tájékozódhat!
Gyógyszerkommunikációs konferencia Fókuszban a betegkommunikáció
2015. október 1., 9.00-16.00 Paulay Terem
Moderátor: Rózsa Iván, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
Program:
9.00-9.30 Regisztráció
9.30-9.35 Köszöntő
9.35-10.05 A gyógyszeripar technológiai jövője
Dr. Meskó Bertalan, orvosi jövőkutató
10.10-10.30 Piackutatás, honnan tájékozódnak a betegek, mire kíváncsiak, kitől várják a válaszokat?
Kun Eszter, Szinapszis, kvantitatív ágazat vezető
10.35-10.55 Kommunikációs megfontolások hosszú távú betegedukációs programoknál Vidor Eszter, VM Komm, ügyvezető igazgató
11.00-11.20 Hogy érti? Az egészség-műveltség fejlesztésének lehetőségei
Dr. Pilling János, SE Magatartástudományi Intézet
11.20-11.50 Kávészünet
11.50-12.00 Bemutatkozik a Betegszervezetek Magyarországi Szövetsége Koltai Tünde, Betegszervezetek Magyarországi Szövetsége, elnök
12.05-12.25 Jogi keretek korlátok compliance programokban, szabályozási környezet
dr. Ádler Dóra, Ádler Ügyvédi Iroda, ügyvéd
12.30-12.50 A betegedukáció jelentősége a terápiás együttműködés javításában - gyakorlati példák
Dr. Kardos Zsuzsa, DayMed, ügyvezető igazgató
12.55-13.15 Miért fontos a betegeknek a Health Literacy? Thomas Straumitz, MSD Pharma
Inspirációs blokk
13.20-13.40 Kockázatok és mellékhatások nélkül – Hatékony kommunikáció az Out of Home-ban
Izsák Miklós, JCDecaux Hungary, kereskedelmi igazgató
13.40-14.30 Ebédszünet
14.30-14.45 Egy Cannes-i bronz oroszlánt érő, vakokat támogató mobil applikáció Budaházy Szabolcs, ARworks, ügyvezető
14.50-15.05 Hullámvasút - egy kicsit skizó fiú naplója– a 2015-ös CMA (Content Marketing Award) verseny fődíjas kampánya Varró Szilvia, X Kommunikációs Központ, vezető, Pulitzer emlékdíjas újságíró
15.30-15.45 Miómával kapcsolatos betegkommunikáció 35 országban – Esettanulmány Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, vállalati kommunikációs igazgató
15.50-16.05 Laborom betegtámogató app - alapító - Hogyan és mire használják betegeink?
Szász Levente, Laborom.hu, alapító
16.30- 17.00 Záróprogram:
A BetegEdukációs Programok versenyének díjátadója
A BetegEdukációs Programok versenyével a célunk, hogy megtaláljuk a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk.
A verseny kiírója a Medical Tribune és a Kreatív Csoport.
Nevezési határidő: szeptember 1.
Nevezési díj: 19 900 Ft + áfa A pályázó cégeknél, amennyiben jelentkeznek a Gyógyszerkommunikációs konferenciára, a pályázatra fizetett regisztrációs díjat levonjuk a részvételi díjból (egy részvételi díjból egy pályázat regisztrációs díja vonható le) *.
*A versenyre azt követően is lehet pályázni miután a Gyógyszerkommunikációs konferenciára megtörtént a regisztráció. Ebben az esetben a nevezési díjat elengedjük (egy jelentkezés mellé egy pályázat adható be díjmentesen).
A konferencia jelentkezési lapja a lenti képre kattintva tölthető le!
Azon a cégeknél, melyek pályáztak a BetegEdukációs Projektek versenyére és jelentkeznek a Gyógyszerkommunikációs konferenciára, a pályázatra fizetett regisztrációs díjat levonjuk a részvételi díjból (egy részvételi díjból egy pályázat regisztrációs díja vonható le) *.
*A versenyre azt követően is lehet pályázni miután a Gyógyszerkommunikációs konferenciára megtörtént a regisztráció. Ebben az esetben a nevezési díjat elengedjük (egy jelentkezés mellé egy pályázat adható be díjmentesen).
BetegEdukációs Projektek versenye (BEP) 2015
A verseny kiírója, a Medical Tribune és a Kreatív Csoport termékeinek kiadója, a Professional Publishing Hungary Kft. A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk.
Betegedukációs programok fajtái:
betegtájékoztató, a betegséggel/kezeléssel kapcsolatos tudásszintet növelő edukációs programok
terápiahűséget növelő edukációs programok
komplex terápia-támogató programok edukációs elemei
életmód változást támogató edukációs programok
A verseny során a zsűri komplexen értékeli a projekteket, ötvözve a kreativitást, az újszerűséget, a stratégiai gondolkodást, a kivitelezés minőségét és a hatékonyság szempontjait.
Pályázók köre:
A BEP versenyre pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve betegedukációs tevékenységet végző vagy ilyet megrendelő gyógyszeripari és egyéb cég.
Beküldendő munkák:
A versenyre 2013. augusztus 1. és 2015. július 31. között Magyarországon futó betegedukációs projektek, illetve aktivitások és megoldások nevezhetők. Különböző típusú projektmegoldásokkal, a betegedukációs tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.