hirdetés

Médiatervezési alapok az FMCG és az OTC szektor marketingeseinek

 

Olcsóbb, jobb, hatékonyabb kommunikáció közösen

Gyakorlatorientált tréning a Professional Publishing Hungary és az Initiative közös szervezésében április 23-án.

Időpont:
2014. április. 23. 09:00
Helyszín:
Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Mozsár utca 2.)

Médiafogalmak, avagy a betűszavak önmagukban és összefüggésekben

 

Vannak, akik azért fognak eljönni, mert nem ismerik még ezeket a fogalmakat. Vannak, akik azért, mert ismerik, de még nem látják át.

Lesznek itt olyanok, akik már évek óta dolgoznak velük és lesznek olyanok, akik még csak egy-két médiatervet láttak.

Olyanok viszont nem lesznek, akiknek ne lenne legalább egy kérdésük.

Ha érezte már a végtelen örlődést az effektív gyakoriságok között, vagy mindig is affinitás alapján akart volna tervezni, akkor itt a helye!

Ha kérdés, mit is jelenthetett az előző mondat, akkor is várjuk szeretettel!

 

Ez a tréning mindent felölel az alapfogalmaktól a legösszetettebb összefüggésekig, de garantáljuk, hogy nem állunk meg a puszta elméletnél.

Minden kérdésre van gyakorlati válaszunk!

Tematika:

  • Médiatervezési alapfogalmak
  • Alapfogalmak kontextusban – napi példák a fogalmak előfordulására és használatukra
  • Összefüggések a gyakorlatban – mitől lehet sikeres egy médiakampány?
  • Médiapiaci tendenciák értelmezése, avagy hogyan értjük meg az idő szavát

Jelentkezem

 

 

Részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jegy 3 főtől: 19 900 Ft + áfa / fő

A rendezvényen az étel és az ital közvetített szolgáltatás.

Időpont: 2014. április 23., 9 - 13 óra

Helyszín: Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Mozsár utca 2.)

Kapcsolat: Bíró Sára, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , t.: 06-1-430-4564, f.: 06-1-430-4579

 

9.00 – 9.05 Bevezető
Bíró Gábor – COO (Mediabrands)

9.05 – 10.05 Médiaalapfogalmak, hogy egy nyelvet beszéljünk
Bíró Gábor– Senior Client Service Executive (Initiative)

10.05 – 10.35 Digitális fogalmak és tudnivalók, mert ez is egy külön nyelv
Németh Panni– Client Service Executive (BPN)

10.35 – 11.05 Kutatások, mérések, szoftverek
Szabó Edina – Client Service Executive (UM)

11.05 – 11.20 KÁVÉSZÜNET

11.20 – 11.50 Médiaterv a gyakorlatban
Kiricsi Dóra – Senior Client Service Executive (Initiative)

11.50 – 12.50 Médiapiaci körkép, avagy amit a tendenciákról, szereplőkről, eseményekről és a közeljövőről tudni lehet
Bíró Gábor – COO (Mediabrands)

12.50 – 12.55 Összefoglalás
Bíró Gábor – COO (Mediabrands)

 

Jelentkezem

Initiative
BPN
UM
hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár[1694] galéria

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.