Page 45 - flipping book használható

Basic HTML Version

A Gyftv. promóciós rendelkezései hatályba lépésük óta bizonytalanságban tartják a piaci
szereplőket. Kérdés, hogy az új marketingeszközök piacra kerülése a bizonytalanságok
számát tovább gyarapítja, vagy épp ellenkezőleg, a kifejezetten rájuk alkalmazandó szabá-
lyozás hiányában egyszerűsödik a jogi környezet?
Milyen problémákkal és kockázatokkal szembesülhet, aki az új csatornákon próbálja meg
a gyógyszerismertetést, illetve az értékesítést?
Ami biztos: a gyógyszeripari marketing gyökeresen átalakul, a cégeknek stratégiát kell
módosítaniuk, új területekre kell lépniük. Elképzelhető az is, hogy ez a változás magával
sodorhatja az eddigi bizonytalanságok forrását, és eljön az ideje az új – világosabb
és egyértelműbb – promóciós szabályrendszernek.