hirdetés
2024. április. 20., szombat - Tivadar.

Az egészségügyi intézmények esetében a beteg és a hozzátartozója egyaránt célcsoport. Sok esetben a célközönség itt sincs abban a helyzetben, hogy változtasson, ha nem elégedett, ilyenkor is maradnia kell annál az orvosnál, kórháznál.

A benchmarking egy állandó folyamat a legjobb nemzetközi gyakorlat felkutatására és megismerésére, valamint a saját szervezetünkbe való beillesztésre.

Az egészségügyi intézmények működésében könnyen keletkezhetnek zavarok. A média ezeket sokszor fel is nagyítja. A „botrány” kezelése nem merülhet ki a hiba elhárításában, korszerű marketingtechnikákra is szükség van. Ezeket pedig időben kell elsajátítani. A háziorvosok esetében egy-egy válság a betegek elpártolását, a bizalom elvesztését jelentheti.

A betegtájékoztatás fejlesztése érdekében az elmúlt időben számos kezdeményezés és szabályozás született. A public relations szempontjából a betegtájékoztatási rendszer ügyfélszolgálati rendszernek minősül