A figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar kezelésében a többszörösen telítetlen zsírsavak, a melatonin, illetve a vasat plusz cinket tartalmazó készítmények kedvező hatása igazolható – közölte a PharmaOnline.
A világ népességének nem kevesebb mint háromnegyede naponta legalább kétszer annyi sót fogyaszt, mint amennyi még megengedhető lenne – áll az Amerikai Szívgyógyászati Társaság közleményében.
Medical Online >> Rovatok >> tudomány >> táplálkozás
2011-07-01
Az évek előrehaladtával az emberek többsége
fokozatosan hízik és három hatalmas vizsgálat tanúsága szerint ebben a legfőbb
bűnös a burgonyaszirom – a világszerte angol nevén is gyakran emlegetett chips –
rendszeres fogyasztása. Amerikai szakértők vizsgálatának összesített
eredményeit a világ első számú orvosi folyóirata, a New England Journal of Medicine közölte.